جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۲۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
مهدی کبیری آمار شرکت‌کنندگان را اعلام کرد:

ارسال ۱۵۳۰ طرح به مسابقه طراحی شخصیت کارتونی

بیش از ۵۰۰ نفر در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی شرکت و هر کدام به طور متوسط سه اثر را به دبیرخانه ارسال کردند.
مهدی کبیری، از مسولان دبیرخانه برگزاری مسابقه طراحی شخصیت کارتونی به رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: بر اساس اطلاع‌رسانی اولیه، مهلت ثبت نام در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی روز 10 مرداد به پایان می‌رسید ولی ما به صورت رسمی این زمان را در سایت یک روز تمدید کردیم. با وجود این، مخاطبان همچنان تا روز 13 مرداد آثار خود را ارسال می‌کردند. پس عملا مهلت دریافت آثار در این مسابقه 3 روز تمدید شد.
 
وی با اشاره به این که بیشترین آثار در 5 روز باقی‌مانده مهلت ثبت نام دریافت شده است، گفت: دبیرخانه این مسابقه از مجموع 519 شرکت‌کننده 1530 فایل تصویری را دریافت کرده است. پس به طور متوسط هر شرکت‌کننده 3 اثر را به این دبیرخانه ارسال کرده است.
 
کبیری در پایان افزود: آثاری که به دست دبیرخانه مسابقه طراحی شخصیت کارتونی رسیده است، در سطوح مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند. برخی از این آثار فاقد ویژگی‌های ذکرشده در آیین‌نامه مسابقه بودند. برخی نیز غیر حرفه‌ای طراحی شده بودند. اما جدا از این دو دسته، دیگر آثار نشان‌دهنده توانایی طراحان بود و همگی به مرحله داوری خواهند رسید.

گفتنی است برای برگزیدگان در مسابقه طراحی شخصیت کارتونی جوایز ویژه‌ای از جمله دو سکه‌ تمام بهار آزادی برای نفر اول، یک سکه‌ بهار آزادی برای نفر دوم و نیم سکه‌ بهار آزادی برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

اسامی پذیرفته‌شدگان روز 25 مرداد 1394 از سوی موسسه نشر شهر اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر مراحل این مسابقه می‌توانند به نشانی  iranchr.ir  مراجعه کنند.
نظر شما